♡تقدیم ب عشق ابدیم♡







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشق .....

در دلم عکس رخ کیست ؟چرا یادم نیست

این همه دلهره از چیست؟چرا یادم نیست

این ک در خواب من اید ب یقین شیرین است...

پس پریچهره ی من کیست ؟چرا یادم نیست

خانه ی دلبر من دورتر از فکر من است ...

یا در این بادیه میزیست ؟؟ چرا یادم نیست

سنگ زد کودکی از زاویه ی نادانی.....

تا  به کی پنجره بگریست ؟؟چرا یادم نیست

دلم از جنس شقایق دلم از جنس هنر

پاک شد نام من از لیست چرا یادم نیست؟؟

من که در مدرسه ی عشق نخواندم درسی

چه کسی داده به من بیست ؟؟چرا یادم نیست؟؟

یاد من هست ولی گاه فراموش کنم .....

داده اند فکر مراایست چرا یادم نیست؟؟

در تخلص اگر ارام سرودم شعری .....

راستی نام خودم چیست ؟؟چرا یادم نیست؟؟؟

شعر از یه بنده خدا

حرف دل عاشقا

اره والا



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت15:21---23 تير 1394
خدا خیر بنده خدا رو بده راست گفته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 14:33 | |